25 Mart 2011 Cuma

Yeni Başlangıç

Blogger'a veda yazımda söylemiştim. Yeni bir site satın alma planım var diye. 2-3 haftalık bir sürenin ardından işlemleri sonuçlandırdım ve bir site edindim.

Bundan böyle www.sporatolyesi.com adlı sitede yazılarımı paylaşacağım. Ancak bu kez yalnız değilim.

http://nerdenbulastimfutbola.blogspot.com/ da yazan Görkem ve bolbasket.com da yazan Hakan İnci benimle beraber olacak.

Hakan,basketbol ile ilgili yazılarını bizimle paylaşacak. Görkem ise daha farklı bir görevde olacak.

Ben daha çok futbol ile ilgili yazılarda sazı elime alacağım.

Açıkçası bu ekip beni heyecanlandırıyor. İyi işler yapacağımızı umut ediyorum.

Bu zamana kadar burada yazdığım yazılara yorum yapıp,fikrini paylaşan herkese teşekkür ediyorum.

Dediğim gibi bundan sonra www.sporatolyesi.com da olacağım. Hepinizi beklerim.

Fatih Terim'i anarak,''Allah utandırmasın'' diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder