15 Mayıs 2012 Salı

Şampiyon Galatasaray





Geçen hafta çok sevdiğim bir arkadaşımın abisi Galatasaray - Beşiktaş maçını izlemek için onlara davet etti. Haliyle şampiyonluk ihtimali hepimizi heyecanlandırmış durumda, maç öncesi yorumlar bu minvalde şekilleniyor.

Ben söze girdim, dedim ki; '' adalet varsa bu sene Galatasaray şampiyon olur''. Arkadaşımın abisi de cevap olarak; ''Dünya'nın adaleti yok ama Allah'ın adaleti var. Merak etme'' dedi.

O gün beklentiler boşa çıkınca şampiyonluk son haftaya kaldı. Haliyle biraz üzüldük, zira o gün şampiyonluğu kutlamayı planlamıştık. Ama söylenen bu laf benim çok hoşuma gitmişti ve cebime bu lafı koyarak eve dönmüştüm.

Nitekim aradan bir hafta geçti ve Galatasaray, hakettiği şampiyonluğu ''Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'nda'' ilan etti ve kupayı orada aldı.

14 Mayıs 2006 akşamından sonra, ikinci kez, 12 Mayıs 2012 tarihinde bir kez daha İlahi Adalet'e inandım.

Şike soruşturmasının sonra kurgulanan oyun belliydi. Gerek eski TFF olsun, gerek yeni TFF olsun gerekse de yayıncı kuruluş olsun, hepsinin amacı Fenerbahçe'yi şampiyon yapmaktı. O kadar düz mantık bakıyorlar ki olaylara, Fenerbahçe (ligde olmayı dahi haketmediği bu sene) şampiyon olsaydı ''bakın gördünüz mü geçen sene şike yok'' diyeceklerdi.

Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynanan İstanbul Büyükşehir Belediye - Galatasaray maçına giderken, yolda sezonun mottosunu belirlemiştim. ''Türk Futbolu'ndaki tiyatroya inat saldır Galatasaray''

Galatasaray sadece şampiyon olmadı 12 Mayıs akşamı. Şampiyonluktan çok daha fazlasını aldı yıllardır türlü ayak oyunlarının oynandığı o stadyumdan.

Hem TFF'yi yendi, hem Digitürk'ü yendi hem de şikeyi meşru görmek isteyenleri yerle bir etti.

Boğazlarına kadar pisliğe batanlar kendi çöplüklerinde boğuladursunlar, Galatasaray; Fatih Terim önderliğinde yeniden Avrupa'yı fethetmek için hazırlanıyor.

Bu vesile ile tüm Galatasaraylıların şampiyonluğunu kutlarım. Yeni bir Galatasaray çağı başlıyor, keyifle izlemelerini tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder