18 Kasım 2010 Perşembe

Misimovic'in Kadro Dışı Bırakılması




Dün bu olaydan dolayı çok sinirliydim. Duyduklarımı genelde paylaşmadığımı söyledim. Ama söz konusu benim çok sevdiğim oyuncuların başında gelen Misimovic olunca haliyle kendimi tutamadım. Yazıda bahsi geçen arkadaşımla konuştuk bugün. Kimsenin başının ağrımaması açısından dün burda yazılanları düzeltmemin daha doğru olacağına karar verdik. Dün de yazmıştım, burada bazı bilgileri paylaşınca türlü dedikodular çıkıyor diye. İşte bunun önüne geçebilmek için burada yazılanları ''şimdilik'' editliyorum. Yaşananlar yüzde yüz doğru olduğu için bu kararı aldım. Burada yazılanlar buzdağının görünen kısmıydı. Bir de buzdağının görünmeyen kısmı var tabiki. Orada yaşananlar ise bizim boyumuzu aşan şeyler. Bu yüzden de biz buzdağının görünen kısmıyla ilgileniyoruz.

Şu anlık görünen ihalenin Misimovic'e kaldığı. Belki buna İnsua'da ''eklenebilir''. Bekleyip göreceğiz neler olacağını.

6 yorum:

  1. yazin icin tsk... bizi bilgilendirmende güzel, daha cok bekleriz.

    Söyle bir durum var: Misimovic daha resmi olarak geri dönmek istiyorum demedi hic bir zaman. Son ciktigi röpörtaji Kickerden, ordada önce Schalke konusunda olmadi diyor, ve sonrada su anda GSin oyuncusuyum diyor... O meshur "kiralik" konusundada, evet öyle gibi diyor, ama Wolfsburga dönecegimi sanmiyorum dedi...

    Simdi baska sitelerde birseyler cika bilir...

    Sansal büyüka düpe düz tüm ligtv seyircine yalan söylemistir cünkü 1. Bild gazetesi dedi (ki degil, sansal cahil oldugu icin sadece bildi taniyor almanyada) 2. misimovicin öyle dedigi bir röpörtaj yok!

    YanıtlaSil
  2. Eğer bu formanın hakkını vermiyorsa kadro dışıda bırakılır, oyunun 10. dksındada oyundan alınır. Misimovic ten önce kadroya girmemesi gereken oyuncular var dersen katılırım sana ama olmuyo işte bu adam OY NA MI YOR.. Kimse bana alışma süresi demesin kaç maç oynadı ama ortada hiç bir şey yok al ver al ver bunu Emre Çolak da yapar kusura bakmayın. Adam sahaya çıkıyor atmış ağzına bi sakız hiç bir şey umrunda değil öyle dolanıp duruyor burda mutsuz olduğu ap açık ortada Wolfsburg satmak istediği için geldi buraya yoksa hiç gelmek istediğini sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Tolga selamlar,

    Seninle bir bilgi paylaşayım. Haziran-Temmuz ayında(Stoch'un isminin bizimle ilk olarak anıldığı aylar) Misimovic, Fenerbahçe'nin yaklaşık 3.5 milyon euroluk teklifini reddetti.

    Bizimle sözleşme imzalamadan önce de Rubin Kazan'ı geri çevirdi. Ki Rubin Kazan'ın önerdiği yıllık ücret,bizim önerdiğimiz yıllık ücretten fersah fersah fazlaydı.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Gelirken Rijkaard'in da etkisi vardi diye düsünüyorum, hani kendiside Rijkaardla calisacagini sanip güvenmistir herhalde Galatasaraya! tabiki varsayim sadece

    YanıtlaSil
  5. Anoz,

    Gelirken öyle bir fikri vardı evet. Ama Rijkaard ile çalışırken de Misimovic inanılmaz mutsuzdu. Hatta ilk yarı sonunda gitmek istiyordu. Çünkü Rijkaard'da onu istediği yerde oynatmıyordu ve Misimovic bunu fena halde yadırgamıştı. Hagi'nin gelişine takım içinde en çok sevinen oyuncuların başında geliyordu Misimovic bu nedenden dolayı

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  6. Galatasaray'da bir güç, 10 numara olarak oynayabilecek oyuncuları bir şekilde saf dışı ediyor.

    Buna ne demek istiyorsanız onu diyin, taraftar, teknik direktör, futbolcular, malzemeci.

    Hagi'den sonra gerçek bir 10 numara gelmedi. Büyük beklentilerle alınan isimler başaramadı.

    YanıtlaSil