4 Ocak 2011 Salı

Kazım Kazım Galatasaray'da




Günlerdir ‘’umarım gerçekleşmez’’diye temennide bulunduğumuz transfer,ne yazık ki gerçekleşti. Bugün itibariyle Kazım Kazım Galatasaray’ın futbolcusu.

Tavrımı belli etmekten çekinmeyeceğim. Kazım’ın transferine olumlu bakmıyorum. Belki alternatif olarak iyi gibi gözüken bir transfer olabilir ama Galatasaray değerlerini düşündüğümüzde,çok anlamsız ve taraftarı çileden çıkaracak bir transfer olduğunu görüyoruz.

Misimovic’i disiplinsiz diye kadro dışı bırakan ve her fırsatta takıma karakterli futbolcu kazandırmak istiyorum diyen Hagi’nin,Kazım Kazım’ı takımına istemesi de çok manidar olmuş. Tabi Misimovic’i gerçekten Hagi kadro dışı bıraktıysa!

Tabi şunuda söylemek lazım. Kazım artık Galatasaray’ın futbolcusu. Kendi adıma söylemem gerekirse-her ne kadar çok tepkili olsam da bu transfere- Galatasaray sahaya çıktığı zaman X,Y,Z futbolcu benim için fark etmiyor. Maç bitimine kadar takımı sonuna kadar destekliyorum. Takımda hoşnut olmadığımız oyuncular var diye,takımı desteklemeyecek halimiz yok. Bize yakışmaz bu durum. O futbolcuyu sahada ter dökerken ıslıklayarak Galatasaray’a zarar vermiş oluyoruz çünkü.

Son zamanlarda üzerinde durduğumuz Galatasaray değerleri fazlasıyla yıpratıldı ve bu değerler hala yıpratılmaya devam ediyor. İnsanların Kazım transferine tepki göstermesi de bu nedenden kaynaklanıyor. Önceden sarfedilen sözler ile sergilenen tavırlar birbirini tutmayınca,ortaya çıkan görüntü de hoş olmuyor maalesef.

1 yorum:

  1. "Galatasaray sahaya çıktığı zaman X,Y,Z futbolcu benim için fark etmiyor. Maç bitimine kadar takımı sonuna kadar destekliyorum."

    Bende aynen öyle.. İnşallah yanıltır bizi.

    YanıtlaSil