10 Eylül 2010 Cuma

Simas Jasaitis...




Kendisini anlatmaya gerek yok. Avrupa çapında bir basketbolcu. Geçen sene Galatasaray Cafe Crown forması ile izledik kendisini. Oynadığı 1 sezon boyunca hem biz onu, hem de o bizi çok sevdi. Geçirdiğimiz zor dönemde,attığı üçlüklerle takımımıza fayda sağladı.

Dedik ya o bizi çok sevdi diye. Bunun yanında bizi unutmadığını da öğrendik. Litvanya Milli Takımı ile yarı finale kalan Simas, idmanlarda Fenerbahçe aleyhine tezahürat yapıp,Cim Bom Bom diye tempo tutuyormuş...

Bizde seni unutmayacağız Simas. Umarım Amerikan züppelerini yenip,finale çıkarsınız. Türkiye-Litvanya finali gerçekten güzel olur. Seni rakip olarak görmek, üzüntülü aynı zamanda ilginç olur bizim için.

7 yorum:

  1. Simas birtanedir ama beklemezdim açıkçası böyle tezahürat falan :) Rancik yapardı genellikle.

    YanıtlaSil
  2. Demekki burada Rancik'i takdir etmemiz gerekiyor. Adam nasıl etkilemişse artık Simas'ı;kendine benzetmiş :))

    YanıtlaSil
  3. :) Keşke bizimle kalsaydı.Rancik'in ikna etmeye çalıştığını biliyorum fakat Simas sezon sonunda gitmek için çok kararlıydı.Birşey sorsam bu haber nerden acaba?

    YanıtlaSil
  4. Alisamiyen.net diye bir forum var. Oradaki kullanıcılardan biri tarafından aldım bu bilgiyi. Bilgiyi veren kişinin arkadaşı,Litvanya Milli Takımı ile çalışıyormuş.

    YanıtlaSil
  5. Lietuvos Rytas diye biliyorum ben.

    YanıtlaSil